איך יוצרים איתנו קשר?

אנחנו משתדלים להיות זמינים עבורכם בכל עת.
שעות פעילות- 8:00 – 18:00 (מענה יתקבל עד 24 שעות)
טלפון: 03-9171753
אי-מייל: support@pizpo.co.il
השארת הודעה באתר- לחץ כאן

מהם אפשרויות המשלוח ועלויות?

*ניתן לבצע איסוף עצמי ובתאום מראש מהערים: כפר סבא ומיפו.
*הזמנות מעל 200 ₪- משלוח חינם

הזמנות מתחת ל- 200 ₪:
משלוח בדואר רשום – 19 ₪ , עד 14 ימי עסקים למשלוח לסניף הדואר הקרוב לביתך עם מספר מעקב אותו תקבלי עם סיום ההזמנה– תוכלי לעקוב אחרי המשלוח באתר דואר ישראל.
באמצעות שליח עד לביתך – 40 ₪,  3-5 ימי עסקים למשלוח, שיטה מהירה יותר הנמסרת אל ביתך בתאום מראש איתך, יש להשאיר טלפון נייד זמין על מנת שיתאמו איתך מראש בזמן הנוח לך.
באמצעות צ'יטה בוקס – 19 ₪,  עד 7 ימי עסקים למשלוח, משלוח המגיע למרכזי חלוקה / בתי עסק הקרובים לאזור מגורי הלקוח ופתוחים בשעות גמישות, וכולל SMS הנשלח ללקוח ובו מיקום המשלוח ושעות פתיחה של מרכז החלוקה.

מי הן המעצבות שלנו?

אנו עובדים עם מיטב המעצבות בארץ אשר מספקות לנו מוצרים איכותיים המיוצרים בעבודת יד ובהמון אהבה, כי לתינוק שלך מגיע את הכי טוב!

למה כדאי לי לקנות אצלכם?

מוצרים ייחודים בעיצוב אישי, איכות ללא פשרות, מחירים נוחים, צבירת נקודות בכל רכישה, והכי חשוב- חווית שירות יוצאת דופן.

למה כדאי לי להירשם למעודון הלקוחות?

כלקוחה נאמנה שחוזרת ורוכשת, תוכלי להירשם בחינם למועדון הלקוחות של פיצפונים ולהנות מ:
מתנת הצטרפות, המבצע השבועי, מתנת יום הולדת, 10% צבירת נקודות בכל רכישה (1 נק' = 1 ₪).
לפרטים נוספים על המועדון לחץ כאן

כיצד מבצעים הזמנה?

תוכלי לרכוש מוצרים ישירות דרך האתר או רכישה טלפונית דרך נציג שלנו.

איך אפשר לשלם?

בכרטיס אשראי, פאיפאל או על ידי נציג טלפוני בטלפון 03-9171753. אתר פיצפונים מאובטח בתקני אבטחה המחמירים ביותר ואנו לא שומרים כרטיסי אשראי במערכת. עם ביצוע ההזמנה, תקבלי לחשבון האי מייל שלך חשבונית קבלה ואישור על הזמנתך.

האם זה בטוח לשלם אצלכם באתר?

אתר פיצפונים מאובטח בתקני אבטחה מחמירים על פי דרישות חברות האשראי / הסליקה העובדות אתנו. כמו כן, האתר מאובטח בפרוטוקול SSL להצפנה ושמירה על כל מידע שתמסרי לנו. למען הסר ספק נציין שאנו לא שומרים כרטיסי אשראי במערכת.

האם אפשרי לשלם בתשלומים?

בהחלט. ניתן לבצע זאת בדף הרכישה.

האם אפשר לשלם במזומן?

אפשרי בהזמנות באיסוף עצמי מהערים כפר סבא ויפו

האם אפשר לשלם ע"י העברה בנקאית?

אפשרי. יש לצור עמנו קשר במייל ואנו נמסור את פרטי החשבון עבור העברה.

אם אני רוצה להוסיף פריטים להזמנה או כל שינוי אחר?

במידה ולא קיבלת עדכון במייל שההזמנה כבר יצאה אליך – אין בעיה, צרי אתנו קשר כמה שיותר מהר אחרי ההזמנה שלך ואנחנו נדאג להכל לשביעות רצונך.

איך אני בודקת מה המצב ההזמנה שלי?

במידה ואת לקוחה רשומה באתר (נהדר! ככה את צוברת נקודות והנחות) תוכלי להיכנס לחשבון שלך באתר בצד שמאל למעלה או כאן (עם המייל והסיסמא) והכנסי ל"ההזמנות". שם מופיע פירוט ההזמנות שלך והסטטוס שלהם.

אפשר לבטל או להחזיר הזמנה?

ניתן לבטל ו/או להחזיר הזמנה או חלק ממנה על פי חוק הגנת הצרכן ובהתאם לתקנון האתר.
הכי פשוט לצור אתנו קשר ונטפל בנושא לשביעות רצונך.

מה זה צבירת נקודות? וכיצד מרוויחים נקודות?

צבירת נקודות הינה הטבה לחברי מועדון רשומים (ללא עלות).
1 נק' = 1 ש"ח
בכל קניה ניתן לקבל 10% צבירת נקודות מסך עלות ההזמנה. לדוגמא: בהזמנה על סך 100 ₪ תקבלי 10 נקודות (10 ₪)
בנקודות שצברת ניתן להשתמש כהנחה בקניה הבאה.

נרשמתי לניוזלטר אבל אני לא מקבלת מיילים מכם.

אנא וודאי שהם לא מגיעים לתיבת הספאם, או לתיקיית קידום מכירות או אחרת ב-Gmail.
במידה ואת מוצאת המייל שלנו בספאם או תיקיית קידום מכירות, העברי אותם לתיבה הראשית כדי לוודא של תפספסי את הבאים.
צרי אתנו קשר במידה ועדיין לא מצאת את המיילים שלנו.

תפריט - מוצרים מעוצבים לתינוקות